وبسایت تخصصی تیراندازی بیرجند

وبسایت تخصصی تیراندازی بیرجند
نويسندگان
آخرين خبرها
لینک دوستان
|
|

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبسایت تخصصی تیراندازی بیرجند و آدرس shooter-birjand.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





|

تیم تیراندازی خراسان جنوبی اعزام تيم تيراندازي خراسان جنوبی به مرحله سوم مسابقات آزاد تفتگ وتپانچه سومین مرحله از مسابقات تفنگ و تپانچه بادی از تاریخ 30تیر لغایت 1مرداد 1394 به میزبانی فدراسیون تیراندازی ایران در مجموعه ی ورزشی آزادی تهران با حضور نمایندگان خراسان جنوبی برگزار می گردد.

در اين دوره از مسابقات تيم تيراندازي استان 8 ورزشكار در رشته هاي تفنگ و تپانچه بادي 10 متر به اين دوره از مسابقات اعزام که از استان خراسان جنوبی در رشته تپانچه بادی10متر نماینده بزرگسالان دانیال کاظمی،در رده سنی جوانان تفنگ بادی 10متر احسان سلمانی و ابوالفضل میابادی ، در رده سنی بزرگسالان تفنگ بادی 10متر ابوالفضل هنرمند می باشند.

لازم به ذکر است که نماینده بانوان استان درتفنگ بادی10متر جوانان نجمه خدمتی و راضیه حاجی و در رشته تپانچه بانوان در رده سنی بزرگسالان خانم طاهره اسدالهی و در رده سنی نوجوانان تپانچه خانم کوثر کوچی نمایندگان خراسان جنوبی هستند که به این مسابقات برای کسب سهمیه مسابقات قهرمانی کشور که اویل شهریور ماه برگزار میگردد اعزام میشوند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: جهان در سال94 ، ایران در سال94 ، خراسان جنوبی 94 ، شهرستان بیرجند در سال94 ، ،
برچسب‌ها:
[ جمعه 26 تير 1394برچسب:تیراندازی94, ] [ 2:59 ] [ shooter-birjand ]
ارتباط با ما
برچسب‌ها وب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 340
بازدید کل : 36833
تعداد مطالب : 82
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1